15 Nis 2021

Afazili Bireylerle İletişim Kurarken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

https://www.instagram.com/p/CLJAahkDKpE/?igshid=1aoebk7ll1h9b 

Sizinle Konuşabilmem için ... İpuçlarını Takip Edin

👍🏼Bağırmadan konuş...seni duyabiliyorum😉

👍🏼Basit kelimeler kullan..

👍🏼Kısa Cümleler kur...

👍🏼Uzun ve karışık Cümleleri anlamakta zorlanıyorum. 

👍🏼Konuşmadan önce dikkatimi çek...

👍🏼Benimle göz kontağı kur...

👍🏼Konuşma Hızını azalt...

👍🏼Konuşurken Anahtar kelimeler kullan

👍🏼Konuşmak için bana süre tanı...

👍🏼Benim yerine cümlelerimi tamamlama...

👍🏼”Evet/Hayır” cevabı verebileceğim soruları sor... 

👍🏼Hata yapmama izin ver...

👍🏼Çabalamama izin ver...

👍🏼Ben yardım istemeden yardım etme...

📌Afazili bireylerin hayatlarını kolaylaştırın.

📌Onları iletişiminize dahil edin. 

⚠️Afazideki zorluklar görünmez ama mevcut!

📌Hayatlarını en iyi şekilde devam ettirmeleri için onlara yardım edin. 

📌Sizi daha iyi anlamalarını sağlamak için ipuçlarını takip edin.⤴️


Ody. Konuşma ve Ses Bozuklukları Uzmanı Pelin Kişioğlu Kalan


#afaziterapisi #afaziankara #aphasiaawareness 

#odyolojivekonuşmabozukluğu #dilvekonuşmabozuklukları 

 #dizartri #dilkonuşmabozuklukları #konuşmaterapistiankara #konuşmaterapisiankara #onlinekonuşmaterapisi #artikülasyonterapisi #konusmabozuklugu #dilkonusmaterapisi #ankaradilkonuşma#gecikmişkonuşma #afazi#akıcıkonuşmabozuklugu #geçkonuşma #dilterapisti #konuşmabozukluklarıuzmanı #konuşmabozuklukları #fonolojikbozukluk #ankarakonuşmaterapisi #uzmanodyolog #afaziterapisi #iletişimbozukluğu #dilvekonuşmabozuklukları #dilkonusma #dilkonuşmaterapisi #artikülasyonbozukluğu#ankaradilvekonusmaterapisi 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder